retur- og bytteservice
Når du køber dine Dermalogica produkter på dermalogica.dk, er du dækket af vores landsdækkende bytteservice. Det betyder, at enhver vare kan byttes inden for 14 dage.
Du kan vælge at returnere direkte til Færch A/S, hvor du selv betaler fragten. Du skal printe og udfylde den retur- og bytteseddel, der er sendt pr. mail og sende den sammen med varerne. Færch A/S sender dine ombyttede varer fragtfrit.
Du kan også vælge at besøge en af de tilknyttede hudplejeklinikker, hvor du kan få byttet produkterne. I dette tilfælde skal du printe, udfylde og medbringe retur- og bytteseddel samt din faktura.
returret
Hvis du mod forventning fortryder dit køb, kan du returnere varen indenfor 14 dage fra den dato, du har modtaget varen (jf. Forbrugeraftaleloven). Fortrydelsesretten kan kun udnyttes, hvis varen tilbageleveres i væsentligt samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder altså, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt. Du skal returnere varen i original salgsemballage og med ubrudt garantiforsegling, som da du modtog den. Grunden til, at garantiforseglingen ikke må brydes er, at ibrugtagning af vores produkter medfører en formindskelse af salgsværdien (jf. Forbrugeraftaleloven § 20, stk. 3).
Du skal printe og udfylde den retur- og bytteseddel, der er sendt pr. mail og sende den sammen med varerne.
Vi tilbagebetaler købesummen til din konto indenfor 7 dage. Har du handlet med Dankort eller kreditkort tilbageføres beløbet til din konto. Har du handlet med Visa Electron, bedes du oplyse dit kontonummer og bankens registreringsnummer, og beløbet vil blive tilbageført dertil.
Du kan også fortryde købet ved at nægte modtagelsen.
reklamation
Når du handler på dermalogica.dk, har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret (jf. Købeloven). Det betinger, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Alle varer er garanterede og kvalitetstjekkede. Skulle der mod forventning være en vare med fejl, skal du udfylde den vedlagte retur- og bytteseddel så detaljeret som muligt og returnere den sammen med varen. Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling, og minimerer ekspeditionstiden for reklamation.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor 2 måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Varer, der returneres med reklamation, erstattes inden for 3-5 dage efter returnering.
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen.
I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
Bemærk! Vi modtager ikke reklamationspakker pr. efterkrav.
Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelsen, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Udlæg for fragt refunderes via kreditkort.
returadresse - til både returnering og reklamation
Færch Hudpleje & Klinik Support A/S
Jens Juuls Vej 22
8260 Viby J
Telefon: 86 72 58 00
Fax: 86 72 58 88
info@dermalogica.dk
SE nr.: 13291268